Bilo koji proces,
Bilo koje odeljenje,
Bilo koja industrija

Dinamična fleksibilnost TubeIQ -a znači da se može prilagoditi bilo kojoj industriji, te poboljšati efikasnost procesa u zadacima iz bilo kog odeljenja, uključujući:
  • Računovodstvo
  • Marketing
  • Podrška klijentima
  • Osiguranje kvaliteta
  • Ljudski resursi
  • Operacije
  • Prodaja
  • Logistika
Primer 1 – Ljudski resursi

Koristite TubeIQ za automatizaciju bezbroj procesa u oblasti ljudskih resursa i oslobodite kapacitet vašeg tima:

  • Regrutacija – Automatizujte objavljivanje oglasa za posao, filtriranje biografija na osnovu unapred definisanih kriterijuma i zakazivanje intervjua.

  • Uvođenje novih zaposlenih – Obezbedite da novi članovi tima dobiju potrebnu dokumentaciju, materijale za obuku i alate koji su im potrebni za početak rada.

  • Obuka i razvoj – Jednostavno zakazujte trening sesije, pratite napredak zaposlenih i upravljajte sertifikatima i dokumentima o usklađenosti.

  • Obrada plata – Osigurajte da zaposleni budu tačno i na vreme isplaćeni, te da se svi relevantni porezi i odbici za beneficije pravilno obrađuju.

  • Evidencija radnog vremena – Pratite radne sate zaposlenih, upravljajte zahtevima za odsustvo i obračunavajte prekovremene sate uz smanjenje grešaka i povećanu efikasnost.

  • Upravljanje učinkom – Automatizovani podsetnici za ocenjivanje performansi, praćenje ciljeva i prikupljanje povratnih informacija.

Integracijom TubeIQ-a u vaš radni tok u oblasti ljudskih resursa, odeljenje može značajno poboljšati produktivnost, smanjiti broj grešaka i pružiti bolje iskustvo zaposlenih.

TubeIQ može unaprediti procese nabavke i logistike, uključujući:

  • Javna nabavka i RFQ – Upravljajte procesima javne nabavke i zahtevima za ponudom (RFQ) za sve robe, usluge i ugovore.

  • Nove kupovine – Organizujte nove kupovine, zahteve i isporuke iz internih ili eksternih skladišta.

  • Kontrola budžetskih troškova – Zahtevajte ručno odobrenje za svaku kupovinu kako biste sprečili nepotrebne troškove.

  • Kontrola zaliha – Steknite uvid u čitav proces upravljanja materijalima kako biste optimizovali nivo zaliha i bolje kontrolisali troškove.

Računovodstvena odeljenja koriste TubeIQ za automatizaciju i pojednostavljenje upravljanja fakturama, uključujući zadatke kao što su:

  • Kreiranje faktura – Generišite fakture na osnovu unapred definisanih kriterijuma, kao što su isporuka robe ili usluga, uslovi ugovora ili periodični ciklusi naplate.

  • Isporuka faktura – Dostavite fakture klijentima putem njihove preferirane metode – bilo putem e-maila, poštom ili kroz klijentski portal.

  • Praćenje faktura – Pratite sve poslate fakture, nadgledajte njihov status (neplaćene, plaćene ili zakašnjelo) i obezbedite izveštaje u realnom vremenu.

  • Podsetnici za plaćanje – Automatizovani podsetnici mogu biti poslati klijentima kada se približava datum dospeća fakture ili ako je faktura zakašnjela, čime se poboljšava stopa pravovremenih uplata.

Dodavanjem TubeIQ-a u upravljanje fakturama, efikasnost se značajno poboljšava, broj grešaka se smanjuje, a ciklusi plaćanja ubrzavaju.

Finansijske institucije mogu optimizovati proces odobravanja zajmova, poboljšati tačnost, skratiti vreme donošenja odluke i unaprediti celokupno korisničko iskustvo koristeći TubeIQ za zadatke kao što su:

  • Prikupljanje i verifikacija dokumenata – Organizujte i verifikujte dokaze o prihodima, kreditni izveštaj i dokumenta o kolateralu od podnosioca zahteva.

  • Procena kreditne sposobnosti – Omogućite brze i tačne provere kreditne sposobnosti koristeći unapred definisane kriterijume i pristup podacima od kreditnih agencija.

  • Utvrđivanje podobnosti za zajam – Odredite podobnost podnosioca zahteva za zajam i maksimalni iznos zajma koji mogu dobiti.

  • Isporuka i provere usklađenosti – Automatizovane provere mogu se izvršiti kako bi se osiguralo da proces odobravanja zajma poštuje relevantne propise, kao što su zakoni o sprečavanju pranja novca.

  • Komunikacija sa klijentom – Tokom celog procesa, šaljite ažuriranja statusa, podsetnike ili zahteve podnosiocu, osiguravajući jasnu i pravovremenu komunikaciju.